חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - פורום המומחים >>

שאלת המיליון: כיצד לנהל שיחה עם לקוח פוטנציאלי

 

כיצד לנהל שיחה עם לקוח פוטנציאלי. שאלת המיליון. והתשובה: לא למכור, למגנט! הרבה עצמאים מרגישים בשיחה נכנסת כזאת הרבה לחץ שהם צריכים כעת לשכנע את הפונה לרכוש מהם את השירות או המוצר שלהם.

 

לא חשוב אם למדת בניית ציפורניים, טיפול במגע או ראיית חשבון - דבר אחד חשוב מאוד לא לימדו אותך כנראה במכללה שבה למדת:- איך לנהל את השיחה עם לקוח פוטנציאלי.

אני קוראת ללקוח פוטנציאלי איל (ראשי תיבות של אולי יהיה לקוח) וללקוחה פוטנציאלית אני קוראת אתל (ראשי תיבות של אולי תהיה לקוחה).
הרבה שיחות של איל או אתל מתחילות כך: "שלום, אפשר לקבל פרטים?"הרבה עצמאים מרגישים בשיחה נכנסת כזאת הרבה לחץ שהם צריכים כעת לשכנע את הפונה לרכוש מהם את השירות או המוצר שלהם.

אני פוגשת הרבה בעלי עסקים שהם אנשי מקצוע מעולים בתחומם, והם מתבאסים שהם צריכים לעסוק בשיווק ומכירות. וזה מבאס במיוחד לשמוע שוב ושוב ושוב בסוף שיחה

את המילים:-
"תודה, אני אחשוב על זה" ☹️
לאנשי מכירות יש דימוי נוראי ("זורקים אותם מהדלת, הם חוזרים דרך החלון").
הנחישות של אנשי מכירות מתפרשת כאגרסיביות, ואף אחד מאיתנו לא רוצה לחשוב על עצמו שהוא אגרסיבי, פּוּשֶׁר או "קרצייה".

אני מלמדת עצמאים לבוא לשיחה עם גישה אחרת לגמרי, ושינוי הגישה עוזר להם לסגור יותר עסקאות!

 



כאשר אני מאמינה, ש"אני לא מוכרת, אני פותרת"
כאשר אני מאמין, ש"אני לא מוכר, אני עוזר", אני בקשב גדול יותר לקלוט מה הבעייה של הפונה,
מה מציק לאיל, או מטריד את אתל, מה כואב להם, מה חשוב להם שיקרה.

כשהגישה שלי היא באמת לעזור או לפתור, אני ארגיש נוח להסביר איך השירות שלי יועיל להם, ומצד שני אני גם מרגישה נוח להגיד, שהשירות שלי לא מה שנחוץ להם.

כשהגישה שלי היא באמת לעזור או לפתור, אני לא מרגישה שאני "דוחפת" או "אגרסיבית";

כשהגישה שלי היא באמת לעזור או לפתור, איל או אתל יחושו בטחון שמה שאני מציעה
אכן יכול לעזור להם ולכן ירכשו ממני את השירות או המוצר שלי.

לכן שינוי הגישה עוזר לסגור יותר עסקאות, על אותה כמות שיחות נכנסות.


בסדנה אני מלמדת איך לשנות את הגישה, ואני נותנת כלים, שקל מאוד ליישם, עוד באותו יום. הסדנה לא רק הגדילה לאנשים את ההכנסות בין לילה, אלא הגדילה את הנינוחות שלהם לנהל שיחות כאלה עם איל ואתל, ולגרום להם להיות לקוחות, לא רק מתעניינים.

בקישור הזה כל הפרטים על הסדנה, כולל שפע המלצות איך היא תרמה לאנשים.

https://doritluz.biz/magnet/

דורית לוז

הטלפון שלי: 0544644144 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים