חיפוש

 

 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

מרוויחים בבטחה עם השקעות אלטרנטיביות בישראל

 

תחום ההשקעות האלטרנטיביות בארץ גדל יותר ויותר שנים האחרונות. מדוע התופעה הזאת קורית? ולמה כדאי בכלל להשתלב בתחום של השקעות אלטרנטיביות? אם אתם מחפשים איך להפוך את תיק ההשקעות שלכם למגוון יותר, יציב יותר, וכזה שאינו מושפע משווקים נמוכים גם בתקופות של מיתון, או מסביבת ריבית נמוכה, וכזה שמניב תשואות גבוהות, יתכן והתשובה נמצאת בהשקעות האלטרנטיביות

 

תחום ההשקעות האלטרנטיביות בארץ גדל יותר ויותר שנים האחרונות. מדוע התופעה הזאת קורית? ולמה כדאי בכלל להשתלב בתחום של השקעות אלטרנטיביות? אם אתם מחפשים איך להפוך את תיק ההשקעות שלכם למגוון יותר, יציב יותר, וכזה שאינו מושפע משווקים נמוכים גם בתקופות של מיתון, או מסביבת ריבית נמוכה, וכזה שמניב תשואות גבוהות, יתכן והתשובה נמצאת בהשקעות האלטרנטיביות.

אז מה בעצם מבדיל את ההשקעות האלטרנטיביות מהשקעות "רגילות" במניות או באגרות חוב?

ההשקעות האלטרנטיביות הן מגוונות, וכשמן כן הן, מגיעות כאלטרנטיבה להשקעות הנפוצות אותן אנו מכירים, כמו במסגרת השקעה במניה, או באגרת חוב, למשל. ההשקעות הללו נעות במגוון תחומים רחב, מנדל"ן דרך גידור, הלוואות פרטיות, קרנות חוב, וקרנות פרייבט אקוויטי. השקעות אלטרנטיביות בישראל אפשריות כמעט בכל התחומים, והן מתפתחות יותר ויותר בתקופה האחרונה. אפילו קרנות בתחומי התשתיות, שנפוצות מאוד בחו"ל וחסרות בארץ, עושות את דרכן כאפשרות נהדרת למשקיע הישראלי.

ההבדל המהותי בין השקעות אלטרנטיביות לאחרות הוא בכך שהן מאפשרות למשקיעים, להיכנס ישירות להשקעות בתחומי "נישה" ספציפיים יותר הדורשים התמחות ולעיתים סביבת פעילות ייחודית. אלו, מאפשרות להן תשואות גבוהות, תוך יציבות יחסית, שכן הן פחות חשופות לתנודתיות בשווקים. 

תכונות אלו מתקבלות בעקבות העובדה שההשקעות הללו אינן סחירות, וכמו כן, הן לטווח ארוך ולכן גם עם נזילות מוגבלת, כאשר בה בעת הן עם פוטנציאל תשואה רב, שכן הן מוצאות את המקומות בהן ניתן להניב רווחים גבוהים בעקבות השבחת נכסים, לדוגמה, או שימוש באסטרטגיות מסחר ייחודיות וכניסה כשחקנים הנותנים מתן אשראי עסקי, או אחר, בתחומים בהם הבנקים לוקחים צעד לאחור בעקבות רגולציה או סיבות אחרות (דוגמת תחום הנדל"ן, למשל).

מהן אפשרויות ההשקעה במסגרת השקעות אלטרנטיביות בארץ?

ישנן כמה וכמה אפשרויות השקעה אלטרנטיבית בישראל. קרנות גידור, מה"כוכבות" בשנים האחרונות, עושות שימוש באסטרטגיות מתוחכמות וכלים פיננסיים מורכבים על מנת להשיא רווחים מקסימליים במצבי השוק השונים. למשל, באמצעות מכירה בחסר, או רכישת אופציות, כאשר הן כפופות לפחות רגולציה ביחס להשקעות אחרות.

קרנות נדל"ן משקיעות בנדל"ן מניב מדירות, דרך משרדים, מלונות ומעונות. מה שמייחד אותן מהשקעות נדל"ן רגילות הוא הפיזור של ההשקעה בהן בנכסים רבים, שמפחית את הסיכון שבהשקעה. הרכישות נעות בין ארה"ב לאירופה, וכן גם בישראל. לעומתן, קרנות נדל"ן יזמי שמות את הדגש על רכישת נכסים שטרם נבנו. קרנות חוב, גם הן בעיקרן מכילות הלוואות לנדל"ן, נותנות אשראי לחברות נדל"ן.

קרנות פרייבט אקוויטי משקיעות בנכסים או חברות עם פוטנציאל לשיפור רב, ובכך גם לרווחים. קרנות הלוואות P2P הן פלטפורמות חברתיות שמאפשרות להלוות כספים בין אנשים פרטיים ובכך מייתרות את תיווך הבנקים, ומניבות שיעורי ריבית משתלמים.

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים