חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

פטור ממס הכנסה

 

כריתת רחם היא סיפור עצוב של חוסר יכולת להביא ילדים לעולם. לניתוח בו מוציאים את הרחם, נלווים סאגות בריאותיות לא פשוטות. לפעמים מדובר בגידול שהתגלה ואילץ ביצוע כריתה, לפעמים מדובר בבעיות אחרות

 

כריתת רחם היא סיפור עצוב של חוסר יכולת להביא ילדים לעולם. לניתוח בו מוציאים את הרחם, נלווים סאגות בריאותיות לא פשוטות. לפעמים מדובר בגידול שהתגלה ואילץ ביצוע כריתה, לפעמים מדובר בבעיות אחרות. כל כריתת רחם מזכה את האישה בקבלת אחוזי נכות בגובה מסוים. כאן ריכזנו עבורכם את הקריטריונים המזכים בקבלת אישור פטור ממס הכנסה. כאן תוכלו לקבל תשובה לשאלה הנפוצה "למי מגיע פטור ממס הכנסה". המידע באדיבות בשביל הזכויות המומחים במימוש זכויות רפואיות. 

למי מגיע פטור ממס הכנסה?

פטור ממס הכנסה ניתן לאנשים הסובלים מבעיה רפואית ולמרות זאת הם ממשיכים להשתכר ולפרנס את עצמו. על פי פקודת מס הכנסה, אדם בעל הכנסה חייבת במס שיש לו אחוזי נכות של 90% לפחות, אם תקופת הנכות הייתה מעל 184 יום, הוא יהיה זכאי לקבלת אישור פטור ממס הכנסה.

האם כריתת רחם מזכה בקבלת אישור פטור ממס הכנסה?

כדי שלא יהיה בלבול חשוב להבהיר: כריתת רחם מזכה בקבלת אחוזי נכות. מי שיש לו אחוזי נכות גבוהים יכול לקבל פטור ממס הכנסה. כך שכריתת רחם לבדה לא תהווה עילה מספקת לקבלת אחוזי נכןות גבוהים, אך תמיד ניתן לשקלל בעיות רפואיות נלוות והתמודדויות בריאותיות נוספות המשליכות באופן ישיר על גובה אחוזי הנכות  המאושרים.

מה עושים כדי לקבל פטור ממס הכנסה לנכים?

אתם מתמודדים בזירה הרפואית וגם בזירה הכלכלית. חשוב שתדעו כי לא מספיק לקבל את אחוזי הנכות המוכרים מטעם המוסד לביטוח לאומי כדי ליהנות מהפטור המיוחל, יש צורך בפתיחת בקשה ברשות המיסים.

יהיה עליכם להגיש טופס בקשה לקבלת אישור פטור ממס הכנסה, טופס ויתור סודיות ותשלום אגרה על הטיפול בתיק. אם עדיין לא עמדתם בפני וועדה רפואית שתכריע את גובה אחוזי הנכות שתקבלו, תצטרכו להגיש גם בקשה לוועדה רפואית מטעם רשות המיסים.

אמנם מדובר בוועדה שהיא לצורכי מס, מטעם רשות המיסים, אך היא מבוצעת על ידי המוסד לביטוח לאומי וכך מבקש הבקשה מוזמן לוועדה רפואית בה תוכרע זכאותו לקבלת פטור. 

איך מייעלים את תהליך קבלת פטור ממס הכנסה לנכה?

תמיד ניתן לייעל את התהליך עם פנייה אל מומחים מקצועיים התחום. כך תקבלו ליווי מקצועי. תיפגשו אם איש מקצוע שיסקור את נתוני התציק שלכם ויעריך את סיכויי ההצלחה. הוא יתחיל לפעול בהתאם לנדרש. הוא יגיש את הטפסים עבורכם ואתם תזומנו לפגישת וועדה רפואית. לפני ההגעה לוועדה הרפואית תקבלו הכנה מקצועית וכך תהיו ערוכים לפגישה. סיכויי ההצלחה של בקשה המלווה במומחים מקצועיים היא משמעותית לעומת בקשה המוגשת ללא ליווי מקצועי.

לסיכום

כאשר ישנם אחוזי נכות גבוהים ניתן לקבל פטור ממס הכנסה. על כריתת רחם ניתן לקבל אחוזי נכות שיכולים להצטרף לאחוזי נכות נוספים ולזכות אתכם בקבלת פטור ממס הכנסה כפי שסיכמנו כאן. 

קרדיט תמונה: unsplash

 
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים